Saturday

Instead of cursing the darkness, light a candle.

Photobucket
Photobucket Necklace and Dress: H&M
I’m going to a Christmas dinner tonight – wearing this (and missing Sevilla vs Real Madrid damnit!)
It’s snowing outside right now. First snow this season. I wish it wouldn’t snow yet – I still have 3 days left where I have to walk to work. And on Thursday the office is going to Munich too. I really don’t wanna walk around in the cold and snowy and wet and eewwwwy weather.
Don’t forget to “Like” my Facebook Site: CLICK

6 comments:

  1. It's a really nice dress! Hope you had a good night!

    ReplyDelete
  2. Geht mir gleich :D
    Solange ich drin hocken kann, ist die weisse Welt da draussen für mich in Ordnung. Morgen muss ich dann aber auch wieder mit dem Rad zur Schule. Ich hoffe nur, dass es dann nicht schneit. Weil peitschender Schnee im Gesicht ist nicht so toll...

    Na nu... ist das ein neues Tattoo an deinem Arm ?! Seit auf jeden Fall schön aus :)

    ReplyDelete
  3. Pssshhht18.12.11

    Ouh! Dann hoffen wir mal, dass es erst in den Ferien wieder schneit.
    Ne, ne...das Tattoo ist nicht neu. Ist ein Jahr alt :)

    ReplyDelete
  4. ohja ich hab die auch ewig gesucht :D:) http://www.hothoops.de/SALE/Unter-3-Euro/Bamboo-Creolen-Herzform-Mittel-oxid.html da kann man die bestellen :)

    ReplyDelete
  5. Pssshhht18.12.11

    aahhh, dankeschön!!!! <3

    ReplyDelete
  6. helengrieves19.12.11

    that such a sweet outfit!

    ReplyDelete