Friday

Sweet and Soul mit Micaela Schäfer


Photobucket
I’ve been out at a club last weekend – to take photos. Micaela Schäfer was the special guest. Some may know her :)
First she didn’t show up so I thought I’m gonna leave…just when I was outside the club, she came downstairs and walked past me. So I turned around and got back in. I took my photos of her (already took all the photos I have to of the people there – only the photos of her were missing) and then left.
I can’t really go to an event with a special guest and then not take one single photo of the special guest.
 


 
Photobucket
Photobucket 
Photobucket

4 comments:

  1. Oh lovely yay for you

    NRC ♥

    ReplyDelete
  2. toller blog :)
    würde mich freuen wenn du mal bei mir vorbei schauen würdest :)
    vllt hättest du dann auch lust auf gegenseitiges verfolgen?
    http://blackcherrii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. hey:)ich mach zur zeit eine blogvorstellungsaktion, würde mich sehr freuen wenn du lust zum mitmachen hast:)

    http://your-spirit-is-free.blogspot.de/2012/04/blogvorstellungsaktion-ich-habe-mal.html

    ReplyDelete
  4. Genau so ist es! Ich hass es, wenn ich mir schon etliche Schichten an Shirts und Jacken anziehen muss, mich in Schals einwickle und dann noch die Kamera um den Hals hängen habe, weil es dann nur drückt und sich alles verheddert. Da macht es einfach keinen Spaß :S

    Liebe Grüße

    ReplyDelete