Tuesday

Felices Fiestas a todos

Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Pullover: Primark // Jeans: H&M
Merry Christmas y’all!! Hope you’re having an amazing time with you loved ones.
I’m an absolute Christmas fan. I’m having an amazing time.
I was also wearing that pullover Friday – I bought it at Primark in November. And now I’m wearing it for the Holidays.

We had our little Christmas tradition – dad, my brother and I went to the movies and mom prepared everything at home. I’ll make a Christmas Eve post too tho.

In the afterrnoon I’m on my way to see my grandma and tomorrow we’ll see my other grandma and grandpa.

10 comments:

  1. Awh, der Pullover!! :D
    Wir gehen heute Nachmittag/Abend ebenfalls zu den Großeltern und morgen zu meiner Mutter und dann hat sich Weihnachten wohl auch schon wieder erledigt!

    ReplyDelete
  2. loooove the pullover!!!!
    what movie did you watch?

    ReplyDelete
    Replies
    1. how did you like it? haven't watched it yet and i'm wondering if i shall wait until it's out on dvd.

      Delete
  3. Der Pulli ist so, so süß, das absolut perfekte Weihnachtsoutfit!!

    Ich hoffe du hattest ein schönes Weihnachtsfest! Und genieße auch die kommenden Tage :)

    Liebste Grüße
    ViktoriaSarina

    ReplyDelete
  4. der pulli ist sooo niedlich :)
    <3

    ReplyDelete
  5. Hahaha, der Pulli ist einfach perfekt für Weihnachten! Erinnert mich an die ganzen amerikanischen Winterfilme! :D

    @ Vielen Dank für deinen Kommentar! Schade, dass du nicht so viel gefunden hast - aber hoffentlich hast du eine schöne Zeit in München gehabt! Die Weihnachtsmärkte und die Stimmung ist, trotz Menschenmassen, wirklich klasse! ;>

    <3

    ReplyDelete
  6. love that sweater, so cute!

    http://giaa-fashion.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  7. der Pulli ist mega!! :)
    ich wollt mir damals den roten pulli mit dem weihnachtsbaum drauf kaufen.. aber meine mädels haben es nicht zugelassen... :S ich trauere immer noch... ^^

    lg Pia

    ReplyDelete