Saturday

Nacht für Nacht ras’ ich durch die Stadt

Photobucket Dress: New Yorker // Shades: H&M
I’m at my parent’s over the weekend again. I actually wanted to go out last night (possibly wearing that dress) – but it got cancelled by my brother. Today the dog courses started. Finished the first one the agility session this morning – the second course will be in the afternoon. I hope Penny is as amazing then as she was this morning. Without any training during winter mwahaha. I’m so happy with her – only the other people in my course are just stupid (except from one girl). Those people with their big dogs just think that small dogs aren’t real dogs. How narrow minded and stupid is that?
I’m not making fun of their drooling and stinking cows either in front of them.

Yes, I've posted a One Direction song. That's my most played song in the car right now. I just love them. I know, weird!!! But I have a weird taste in music and I love it. As long as it makes me feel good it can't be wrong, right? I listen to a lot of music people would never have thought. Unusual stuff.

6 comments:

  1. Vor ein paar Tagen hatte ich eine sehr interessante Diskussion in der wir festgestellt haben, dass es kaum schlechte Musikgeschmäcker gibt! (außer vielleicht die Hardcore David Guetta Fans die behaupten, das wäre gute Musik - für mich ist das eher ein zusammenfassen von bekannten (und guten) Beats in einem Song mit guten Star-Features, aber er macht damit ja Milionen - kann also auch nicht sooo falsch sein ;) )

    Ich wünsch euch beiden heute ganz viel Erfolg beim Kurs - mach se fertig! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. gut zu wissen! danke für die info haha.
      der kurs war oberscheiße - agility ist super, aber der "unterordnungskurs" ist zum kotzen. von wegen ich darf den hund nicht an der leine zurückziehen, wenn sie zieht und nicht neben mir läuft etc. etc.
      hab mich heute wieder so aufgeregt...nächsten samstag mach ich sie fertig, aber anders.

      Delete
  2. You look amazing! x

    ReplyDelete
  3. wow das kleid ist großartig!!!

    Liebste Grüße
    ViktoriaSarina

    ReplyDelete
  4. das kleid ist richtig klasse !

    ReplyDelete
  5. Das Kleid gefällt mir total gut an dir!

    ReplyDelete